torsdag 1 november 2007

November välkommen

Precis lagom till den mysiga månaden november slår min novemberkaktus ut i full blom.
Kan det bli bättre?

Det här ögat ser lite suddigt just nu
men det kan jag säja att hon har annars sina ögon på skaft.
Det här är en ögonsten.


Vilken blick!
Koncentrerad.
Ögon som ser allt.
Ännu en ögonsten.
Igår hade jag besök som engagerade mej hela em. De kom som små yrvindar och skulle hjälpa mej med det jag ville. Snacka om tur. Det blev dammsuget och diskat, torkat och bortplockat.
Det blev rätt många timmar med apparaten(datan) när de skulle visa/lära mej nymodigheter.
Jag blev bara snurrig i huvudet för dom här tjejerna gör allt med blixtens hastighet.
Vi tittade på en video från 1989 och fick oss många goda skratt för herreje hur vi såg ut och vad unga vi var allihopa. Glasögonmodet var inte att leka med de var stora som skyltfönster och hängde av tyngden långt ner på näsan!!!




2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Glasögonmodet på 80 talet var skrämmande...

Anneluttan sa...

Åhh dom där ögonstenarna älskar jag bra mycket!