söndag 4 november 2007

Pärlor i långa rader

Pärlhalsband i olika färger och storlekar har jag äran att få ha i en påse och visa de som kan tänkas vara intresserade av lite flärd och blingbling.
Jag tycker pärlor är häftiga och det tilltalar mitt flickjag (jag tror det är prinsessönskan) så pass mycket att jag nu äger fem pärlhalsband !!
Mitt andra jag som lutar åt det andra hållet( inge´krafs i onödan, de duger ändå) undrar när fasen ska man använda alla dessa pärlhalsband? Ja, kanske för att förgylla en dag på Djupudden och för att viljan att göra sig lite fin /finare för sig själv och sin omgivning.
Det är bara för mej att erkänna jag gillar guld och glitter! Nu är det sagt.
Du som äger halsbanden i påsen nu är du fem stycken fattigare.

1 kommentar:

Nästankusin Erica sa...

~ Jösses vilen säljare du är!!!!
~ Jag bugar, tackar för insatsen och klistar en guldstjärna till dig för gott utfört värv i min redovisning....*Skrockar gott liggandes på min finfina kökssoffa lätt påverkad av betongkepa efter gårdagens fest*...!!!!