tisdag 13 november 2007

Biltur (kollar spår)

Stig Åke tar oss med på en spårtur med bil idag, en kulen novembertisdag. Vi åker på vägar som är oplogade och det är rätt spännande om vi kommer framåt eller blir fast i nån snövall!
Vad ser vi då? Har- och rävspår, älgspår och en vråk av något slag. Inte mycket att hänga i julgranen som man säjer.

Appropå julgran... jag tittade efter möjliga granar men som vanligt svårt, svårt att se från bilfönstret. Bäst att ta sparken och yxan när man ska leta den.

Grått och det känns som mera snö är på ingång.
Det här är utsikt över Aborrvattnet.



Tjosan, vad bilderna hoppar runt !!!
Kan inte bättre.
Tyra och Pille är som vanligt intresserad av kalytan
och annat som eventullt rör på sig utanför bilfönstret

När vi kommer hem blir det att koka kaffe och njuta av det
utan sockerbit.
Sedan får vovvarna sin långpromenad tillsammans med SÅ.
Jag bloggar och ska sedan gå 2-300 meter västerut som träningsrunda, med kryckor och storstövel på onda foten.
Har gått östöver en gång till morron. Ska gå tre gånger per dag den här veckan ut och sedan öka på mina promenader sakta men säkert.
Hej för idag!








1 kommentar:

Linda Nilsén sa...

Jadu faster.. Det betyder att mina frånvaro papper ska vara helt blanka ;) Inga fula mörka markeringar som visar att jag har tagit en sovmorgon eller något liknande :) Jag kanske inte har en sån hög frånvaro som många andra, men det ska inte behöva vara någon frånvaro alls ! Tack faster, Du betyder mycket!<3 :) Puss&kram !