måndag 12 november 2007

Två ägg

Min nya matordning börjar med två ägg till frukost idag.
Har läst allt möjligt om denna omtalade GI-metod och ska nu göra en insats för min kropp med den metoden.
Doktor Dahlqvists Blogg är en källa att ösa information ur angående fettrik kost.
Min syster har ätit GI-mat några veckor och har bara gott att säja om det.
Nja, hon har varit jättehungrig tidvis men dövat det med grönt te. Tips till mej.
Kommer att skriva varje vecka hur det känns och vad som händer.
Lycka till, till mej själv.

4 kommentarer:

elin sa...

jag har kommit på en sak! om ni är kongen och kongsa så måste ju jag vara prinnsa!

Elisabeth sa...

Gi - ät tills du är mätt. :)
Ska pröva få tag i Rikard i veckan och ge han en bok som han ska få ta med upp till dig!

karin sa...

Ja,Elin, klart du är. Visste du inte om det? Prinnsa fint va?

karin sa...

Bettan,jättebra att få låna en bok.Jag har köpt en som en snubbe vid namn Ola har skrivit. Jag tror på den här kosten.