tisdag 25 maj 2010

de som får mej ut i skogen

Förste Spanare.... inget undgår henne...

Tyra hon är min trogna skogskamrat. Utan henne blev det svårt.

Här är vi på höghöjd i kallblåsen, men vad gör det?

Det är bara att dra mössa över öra och gå.



Loke 7,5 månader

MorsLillaOlle 7,5 månader.
De gillar skogen och fattas bara de är ju Jämthundar och ska bli världens bästa jakthundar
när dom blir stor !!???
Men Olle han blir så trött och besvärad av mej som vill ta ett fint kort.
---
Hunden är människans bästa vän,
det är då så sant som de är sagt.

2 kommentarer:

Malla sa...

Vilket grymt kort på LillOlle!!!

Musicmama sa...

Vackra hundar du har å de e tur vi har dom som drar ut oss även om mina två inte e så sugen å va ute i regnet... Fast i och för sig de e inte jag heller hehe.
Jag lovar att jag ska visa mina planteringar så småningom men vädret gillar mig inte just nu...men hoppas på lite uppehåll i måra. Då blir e' Kram