onsdag 31 december 2008



På årets sista dag vill jag skåla för Dig som besöker min blogg.

Du som skriver så gulliga, så roliga och så inspirerande kommentarer och du som kommenterar bloggen muntligt när vi träffs. All den uppmärksamheten kring mej och mitt är så trevligt och upplyftande i vardagens slit och släp.

Det är fantastiskt för mej också att få ta del av andra människors liv och leverne via detta knepiga media. Må så gott alla.

---

Liten lägesrapport från Torpet:

tokblåsen, snögela, blått ljus, hungriga skator och hackspettar, en vilsen renoxe som kut förbi, sista skinkstuten uppäten, filmer som jag sover till, 4 hinkar med vatten, lyse som bliink(elavbrott) med jämna mellanrum, kallt om föttran, hunnan som bara vill vara inne, SÅ bär ven med andra ord ere köjdag i dag!

Gott Nytt År !

ps. glasen kommer från serien Feast by Giarimi Design. Vi har presentat oss själva med dessa glas.

2 kommentarer:

Gudrun sa...

Jag har oxå köjdag i dag. Det är så härligt att ligga under filten i soffan i rummet med kall nästipp uttaför filten och glo på skiåkinga på TV. I vårat hus blir det alltid lite kallt när det tokblås, det e så grässt. Jag älskar såna här dagar då man gör precis som man vill och inte behöver ampes i nåt särskilt.
GOTT NYTT ÅR TILL ER, ma höres!
Kram lillsyster <3

Anonym sa...

Dagens blå himmel har blivit röd i väster, snön på taken är blå, en ny månskära hänger på himlen, den har sällskap av en enda stjärna än så länge. Jag väntar mina nyårsgäster med scones och hett te. Fast här blåser det inte men det är 15 grader kallt. GOTT NYTT ÅR TILL DIG OCH SÅ!
Kramar från Eva