tisdag 2 december 2008

lucka 2

Tomtefar och Tomtemor har bråda dagar...
1990 kom det här paret i min ägo. SÅ och jag gjorde några fjällkor i trä och sålde på en julmarknad och av förtjänsten köpte jag en tomtefamilj som vi tycker om.
De får komma fram till första advent och står oftast på köksbordet och lyser upp.
---
Så fick träffa doktorn igår och är nu sjukskriven i 14 dagar med kryckor och medicin som ska hjälpa till med läkningen av knät. Nu är min snöskottare och vedhämtare en hjälplös, vinglig kryckhoppare!!! Tur att jag är stor och stark!!!!
---
Jag fyller år idag och det känns inget särskilt..... men det ligger tre fina paket och väntar....
och två bakelser står i kylskåpet....
så, det är en särskild dag idag!
Sköt om er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen, Karin!!
Kram Malla

Elisabeth sa...

Grattis på födelsedagen!!!

Anna Nilsén sa...

Grattis Faster!
Hoppas att du hade en bra dag igår :)