måndag 1 december 2008



Första dagen i december och jag har börjat plocka i julsakerna !? Det är för tidigt egentligen men ska jag hinna..........njä, det är faktiskt för jag tycker det är roligt att återse alla julprydnader och med de minnas när och hur de kom i min ägo. Kulorna och stjärnorna på bilden skulle jag ha till blomsterdekorationer ifjol men det blev inget av för jag tycker inte om plastsaker!!! och det visste jag ändå köpte jag dom. Fatet är av plåt och också inköpt ifjol, stort vitt och fint! Men lite för stort till mina smala bord så det är på nå´t sätt över.

Önskar att jag lärde mej och kom ihåg inför denna jul att inte köpa bara för det glimmar fint!

---

SÅ är på väg hem från Norge med ett trasigt knä och måste få träffa en läkare! Få se hur det löser sig? Vägen dit är lång ca 17 mil. Halva vägen får han köra själv se´n tar jag över ratten.

Njut av livet, nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker vara först! Grattis på födelsedagen i morgon!!

karin sa...

Du är först Elin. Jag är uppe mitt inatten och ser din hälsning. Tack, tack.