lördag 22 november 2008

Va´ha´du på köksbordet?

Vårt köksbord är i stort sett alltid fullt med "hyr", bra och ha saker och sånt som behövs för tillfället. Just den här morgonen är en lördagsmåra och jag har inte börjat mitt dagsverk än så därför är det ganska lite på min sida. Hitsidan är SÅ´s och där finns alltid hans "viktigaste" grejer!! Bordsskivan ska få sej en omgång inför julen med slipning och inoljning. Vi har satt en skiva från IKEA på ett gammalt skrivbordsunderrede för där är 3 lådor som vi har till besticken eftersom i vår köksinredning endast finns en låda. Det går att leva med det också.
Vad har du på ditt köksbord i vardagsslag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har rörigare än dig....

Anonym sa...

Så fort vi vänder ryggen till så har vi en katt på köksbordet....
Kul att träffa på er igår
/Maria

Anonym sa...

Mina två katter som försöker gömma sig bakom en blomma och ibland även en hund, (som absolut inte får vara där)
Kram Kicki