måndag 3 augusti 2009

Min förstfödda önskar jag en upplevelserik födelsedag och en riktig solskensdag på vandring mot fjälltoppen!
Tre bilder till dej från mej med kram.



---
Och till gårdagen... Ringsjöhöjda!

"Fjöset" som rymmer många om man vill...

och det finns många tillbringare samlat där
och alla med sin historia

och hornen...
och myggen eller mya eller åte som vi säjer är många...
det kan behövs lite smorning...

och det var varmt för Tyra, tur det finns många vatttenhål...

och vi letade efter guldbären...
och någon rustade sig med ett ordentligt kärl som skulle fyllas med många ...

men... det blev så här !!!

många små djur....
men jag bättrade på mitt mod, modet att själv ( utan SÅ) gå till skogs.
Heja Karin friskt humör det är det som susen gör! det var mitt mantra den dagen.
---
HA NU EN RIKTIGT BRA DAG ALLA!
GÖR NÅGOT OVÄNTAT- ÖVERRASKA DIG SJÄLV!
KRAM !

3 kommentarer:

Gudrun sa...

Ååhh....Höjda! Jag längtar dit. En gång drömde jag om att bo där med en skock med får. Kanske tur att det aldrig blev av. Det blev fårskallar på Näset i stället, fniss, fniss. Syns på torsda!

elin sa...

Tack för blomstren sötaste mamma!
Det var knapert i bytta, men ni kanske hade det mysigt ändå.

karin sa...

Bytta? ser du inte att han L plockade sina två bär i varmvattenkaffepanna från fjöse?
Kul var´e och mysigt. Jag vill vara där någon natt framöver. Ska´ru med?
kram