tisdag 4 augusti 2009

Jag älskar falurödfärg, skulle kunna äta av den för det luktar såååå himla gott!!!
Jag vet, knäppt men så är det!
Färgen är fin och passar så bra till det gröna på sommaren och mot snön på vintern.
Jag målar på det lilla vedbod/dasset som ska tjäna BjennBuas gäster såsmåningom.
Genom fönstret kan dassbesökaren möjligen få syn på björnen
som ofta promenerar förbi, just här.

Det är så härligt att fortfarande ha semester.
Jag njuter även fast det just kom en regnskur.
Hoppas färgen inte rinner bort bara !?


---
Hej för idag.


2 kommentarer:

elin sa...

Vad fint det blir!

Anonym sa...

Hejsan Karin!
Det blir jättefint. Skönt med semester, hur länge har du kvar? Jag har också semester, superskönt. Vecka 34 ska jag börja skola in min lilla flicka på DAGIS, spännande. Det kommer Alva tycka är skoj, hon är så social och tycker om att vara med andra barn. Ha det så bra så kanske vi ses något i höst, vill gärna åka till Svaningen snart. Kram Anna.