fredag 5 september 2008

vilodag

Hej,
idag har jag bara vilat och vilat och vilat.
Jag är lite defekt, i nacke, axlar och i ett knäveck och det knäpper och knakar både här och där. Vad göra åt det då?
Jo, jag har inlett ett försök idag som ska pågå i fyra veckor och det är gymnastik för fötter och nacke. Jag tror på det just nu. Så det blir till att böja tår och vicka huvve helst två gånger om dagen. Kanske lite knäna böj och armar uppåt sträck också.
Vad tror ni kära bloggläsare om den taktiken?
Jag är mottaglig för alla förslag.
Önskar er en go´kväll.
Hej då.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter bra, vicka på hälsar Eva från Brittis o Kai

Anonym sa...

Det bästa du kan göra...Elda upp badtunnan lite varmare än vanligt, Lägg dej i den en dag, sen är du pigg som en nötkärna igen! Kram

Ida Nilsén sa...

Kör hårt faster! ;)
Min blogg ville du juh ha.. idanilsen.blogg.se

Pussar och kramar

karin sa...

Malla badtunnan har varit upptagen av älgjägare!!! Men annars har du rätt, rätt.

Tack Ida. Ska köra hårt med tåvickningarna.

Anonym sa...

Härligt med egenvård! Ett tips kan vara att snurra fötterna en i taget, först åt ena hållet c:a 30 - 50 varv och sen lika mycket åt andra hållet lika mycket. Gör detta morgon och kväll så ska du få se på grejjer!
kram Jonsson