fredag 12 september 2008

Sonen är med i ett reportage om björnjakt i en jakttidning och där har han fått fel namn, fel ålder och fel boende..... det är som det sägs tro inte allt som står i tidningar.
Men i det här fallet gör det ingen skada för han har fått mitt efternamn och blivit sex år yngre.
Björnen sköt han ifjol på gångstånd för Tyra.
"
Till något helt annat, mitt TV-bänksprojekt. SÅ har snickrat och jag ska måla, vitt.
Bänkskåpet ska jag ha på Flata för där har jag TV. Hemma på torpet har vi inte några program på den sedan drygt ett år tillbaks och det är jättejätte skönt. Vi roar oss med annat.
Nu ska jag njuta av en ledig helg och serva mina älgjägare med mat och dryck
och kanske spela lite kort och dricka något gott.
Önskar er alla en skön helg.


5 kommentarer:

Grindelunda sa...

Haha...du skriver så roligt :) Du är en riktig kåsör. Och vilken maffig solros du visar på bilden.

Din pappa känner jag igen. Ja, det är konstigt vad tiden går fort. Min lilla paps har varit borta i 31 år.

Ha en riktigt skön helg önskar Gunilla

Anna Nilsén sa...

Amy Macdonald är ny artist som just kommit ut med sin första skiva, riktigt bra faktiskt. Du kan provlyssna på youtube.com (Jag vet att du brukar vara inne där ibland)

Hahaa ja ibland får man vara lite tookig. Det brukar ofta sluta väldigt roligt :)

Vad har faster för sig i helgen, lagar du ljuvlig mat till jägarna ?

Kramar Anna

Anonym sa...

hihihi...undrar vad ni roar er med istället på kvällarn.. ;)
Nää, nu är det inte länge tills vi åker..2h så är vi iväg. Kram

karin sa...

Kul att du roas av mina rader Gunilla. Tack för det. Solrosen finns på min balkong på Flata tilsammans med flera till, som är gula. Fick dem av en kompis när de var 7cm höga så jag är riktigt stolt över deras växtlighet och vackerhet.
K.

Elisabeth sa...

Så nu kan Rikard med värdighet i sig, kalla mig för Tant E.