lördag 27 september 2008

höstbilder

Vägen till Frostviken och Jorm bjöd på en fantastisk resa i sprakande höstfärger.
Min kamera kan inte återge naturen i sin storslagenhet men jag visar lite bilder ändå.
Det övre kortet är från som vi säger Bågedevägen, norröver från mej.
Dass-utsikt över Blåsjön

Dass-ord.


Dass-besökare en kväll i Blåsjön.


Dass-spöke

Vi bussades runt på guidad tur i området och det är bara såååå fint där.

Utsikter från Jormlien där vi bodde.

Bra jobb jag har, va?
Fylld av vackra vyer, mycket skratt och planerat jobb åkte jag hemmåt glad i hågen och lagade go´maten till mina karlar och sedan var det go´natt.
I dag är det en ny dag med nya förutsättningar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hörrö du lilla mamma, jag tror att du har fel mailadress till mig. Prova med gmail.com på slutet istället för spray.

Elisabeth sa...

vilken storslagen natur!

Karolina Sundqvist sa...

Härliga höstbilder :) och jag kan bara hålla med om att du måste ha ett underhållande jobb!!

Ja, det är riktigt lejsamt att Jens måste åka upp en gång till, men sen förhoppningsvis får vi vara på samma ställe länge!
Idag ska vi åka på ikea och gå och shoppa!

Pussar o Kramar från oss i Malmööö

Anonym sa...

Ni verkar ha haft det ganska bra utan mej...känns roligt att träffas imorgon! Kram