onsdag 28 januari 2009

Jag längtade en dag till Simrishamn för i somras var jag där, i krokarna, på semester och tycker att just den staden var finfin. Min syster och jag "gjorde stan" en dag och vi upplevde så mycket, museét med hattprovning, konstutställning tema rosor, kyrkan, torghandel köpte ett stort, tungt, blått keramikfat, Apotekarens Trädgård som tog andan ur mej för det var sååå fint och vackert, äppelkaka från Österlen, och inköp av en ABC-flicka( lisa larsson) och en väska.
---
Jag föll pladask för denna danska uppenbarelse med mönster inspirerat från Hawaii !?
Färgerna här gör den inte rättvisa, borde fotat i dagsljus.

Hur många gånger tror ni jag använt den?
Rätt. Ingen, än...
Men till den här sommaren kanske det blir... måste få ligga till sig liksom!





Jag tycker om det som "blaga", ibland.
Ett sommarminne som sitter kvar och jag vill ha mer av.
Funderar vad jag ska fara på semester i år och det är ju planeringen som är halva nöjet.
---
Har du något tips på semesteräventyr så dela med dej till mej.
---
Ha en god dag!






2 kommentarer:

alltidkajsa sa...

Fin väska moster :)
Ja, vi kan säga att jag för stor för paket nu men ett grattis sms kan du ju alltid skicka om du vill ;D 0738354891. Jaa, det kanske blir en uppvisning på slutet, då får du väl komma förbi o kika ;)
kramis!

Anonym sa...

Vilken sagolik väska, en sån där man blir riktigt glad av. Vad synd att du inte har använt ditt smycke det var ju också fint.Men ibland är det så att vissa saker måste ligga till sig.Men vänta inte för länge bara.
kram ewa