måndag 2 februari 2009

Med en pappersblomma av vallmotyp vill jag gratulera en som fyller år idag.
Hipp hurra för dej!!!
På torsdag blir det papperblomstillverkning för intresserade kl.18.00-21.00 hos Vuxenskolan på Flata.
Kostnad 100 spänn allt inklusive (fika,material och vägledning).

Pillerill är hos oss nu och tar plats tycker Tyra!
Men inte värre än det duger att trängas i slafen...
Mysigt, de sover och snarkar så det knakar mellan lek, bus och utevistelse

Finns det hjärterum så finns det stjärterum!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Gu så söta de är korgen !De måste vara såta vänner.
Vem som begåvas med blomma,är jag ej säker på,är det SÅ ?
i dag var det takdropp här,och talgoxen jublar.
Kram. Motta

Anonym sa...

Åååå, blä! Jag jobbar på torsdag :o(
Jonsson

Elisabeth sa...

Synd att jag jobbar på torsdag. Var och kikade på dina blommor i skyltfönstret på vuxenskolan. Jättefina!

Grindelunda sa...

Hade varit kul att delta på torsdagkväll, men det är övning med kyrkokören precis då.

Vacker vallmo!

Kram från Gunilla

Karolina Sundqvist sa...

Åh, jag hade velat varit med på båda sakerna.. alltså det du pysslar med ikväll och i hundkorgen :) KramKram

Maria sa...

Vilken fin pappersblomma, ser ju ut som en papaver orientale (jättevallmo-min favoritblomma...eller en av mina favoriter)
Har det varit björnjakt? Nästan läskigt att ha en sådan liggande!
Tack för rar kommentar på min blogg!