onsdag 14 januari 2009

Grå dag idag, ja, jag menar vädermässigt.
Inne hos mej är det verksamhet utöver det vanliga!!!
Jag har inte tid och lust att gå på jobbet idag för jag har så roligt med mej själv!!
Det hörs ju inte klokt men det är sant.
Bilderna visar vad som är på g och den som vill får gissa...
Jag visar sedan...



Har sagt ja till medverkan på en "Kvinnorpågång" dag i Tullingsås och det kommer att bli kul.
Berättar mera om det när jag vet mera men boka den 28 feb för ett besök där, Du som bor någorlunda i närområdet..
---
Nä, nu krymper tiden måste duscha, äta, plocka ihop, köpa present och sen på jobb,
börjar klockan ett!?

Tjingeling...

10 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm...gubben i Norge å du har roligt med dej själv...har inte en aning om vad du gör...;)
Kram

Anna Nilsén sa...

jag tror att faster har börjar tillverka kossor igen, inte sant ? :)

kram Anna

Anonym sa...

Muuuh!!Va många kossor! Vi ses i Tullsås, tror att jag ska sjunga lite för dig då, Jonsson

Anonym sa...

Vad trevligt med lite fjällkossor igen! Det lär bli lite skillnad mot kopiorna som jag såg på loppis.
Ha det !
/Maria

Karolina Sundqvist sa...

Kossa muuuuh! Jag tror visst också det kosstillverking på gång :) Mycket spännande :) Kramisar från Karro

Anonym sa...

Önskar dig en bra dag i kylan. Sitt inne och tillverka lite kossor i stället för att ge dig iväg på jobbet ;). Kram

karin sa...

jo, nästan alla gissar rätt,
det är bara Malla som har tankarna på annat håll!!!! och det förstår jag!!!!! Kör på du... och du jag följer på handelsresan eran... till IKEA. Behöver vi släpvagn? va?

Jonsson jag behöver några visor i mitt öra, nu. Längtar efter dom.

Ingela sa...

Känner igen "kynna" från fönsterbrädan i ungarnas rum, Ellas, som hon fick av dig.

Tycker du ska göra lite fåglar också, saknar min kom jag på nu, du har den väl kvar?

Kram
Ingela

Grindelunda sa...

Vackra små fjällkor...visst är det det?

Kram Gilla

Nästankusin Erica sa...

Är inte det här något för dig????
http://www.tradera.com/Folkkore-underbara-SNOWBOOTS-Vintage-som-nya-41-auktion_81809906