fredag 9 januari 2009

En fantastisk rosenbukett har kommit i min ägo!!!
En som aldrig dör.


Jag ska titta på den hela våren, ja hela livet, tror jag.
Kanske får den flytta till rosenrummet i framtiden!?


Det är en tavla i tekniken decoupage och gjord av Y Sundberg.
Jag har fått den i julklapp av min käraste moster K.
Kan säja att den är en "katt bland hermeliner", eller tvärtom,
tillsammans med mina andra grejer i lägenheten.
Men, man ändras ju med åren i tycke och smak, så den ska få lysa upp sin plats.
Mången tack "Motta"!

3 kommentarer:

Gudrun sa...

Vilken fantastisk fin tavla du fick! Den kommer att pryda sin plats vart den än hänger. Kram/G

Grindelunda sa...

En underbart levande tavla. Jättevacker.
Nu längtar jag ännu mer till vår och sommar.
Såg dig i körkan i tisdags,men jag var så spattig, så jag hinner inte heja och "se" alla människor.

Kram och ha en skön helg!
Gunilla

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Du milde vilken fin tavla.
Jag har en krok över...bara så att du vet. Kram