lördag 10 januari 2009

När jag tittade ut i morse såg jag detta vackra!
Var tvungen gå ut och ta lite kort. Har gjort det så många gånger och kan inte låta bli ändå.
Hämtade SÅ och så gick vi en låååång promenad på isen. Ljuveligt.
Himlen sprakade i rödrosa-gult men bara en halvtimme ungefär.
Morgonstund har, verkligen, guld i mund.
---
Har lagt ut två saker till försäljning på Blocket idag.
Här får du se: en hyvelbänk för tusenlappen
och
ett kortställ för tvåhundra.
Bara så du vet om det är just det du saknar, hihi.

De här grejerna är sedan min produktiva tid.
Nu behöver jag inte producera någonting och det är bra skönt.
Att bara göra som anden faller på.
---
Har bestämt mej för en återhållsam stil i några månader vad det gäller inköp.
Jag kommer istället att göra mej av med saker jag inte har behov av längre.
Skön känsla.




1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej på dig!
Jo tack...du kan ju alltid gissa hur det gick. Inte så bra med bloggvilan men faktiskt ändå många timmar läsning. Det enda var att det har gjort ont att vara inne hale helgen...Jag älskar också vintern, speciellt vårvintern. Å andra sidan så är sommaren inte heller så dum.
Precis en sån liten snickarbänk letade jag efter förr...
Må så gott. Kram