fredag 17 oktober 2008

presentad igen

Kolla vad jag fått!
En Rosa bandet-tandborste och en loppisrosentandborstmugg.
Min vän tandläkaren, du är en såååå skön "typ" och jag är såååå glad i dej!
---
Rosa bandet kampanjen har sannerligen växt på alla bredder och det är ju jättebra.
Själv har jag köpt rosa bandet-reflexer..... för livet.
Har också sett att flera livsmedel stödjer insamlingen, några kronor här och där blir ju stora summor till sist och det kommer att gynna oss alla på något vis.
---
Ha en mysig fredagskväll
och var rädda (om tänderna) och varandra!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väl en kul present.
Ha en trevlig helg
kram ewa

Karolina Sundqvist sa...

Vilken fina tandborste, den skulle jag vilja borsta mina tänder med :) Ha en bra helg! Puss o Kramis

Gudrun sa...

Vilka fina bilder du satt in....kuddarna skulle man bra gärna vilja ha:)) Du har goda vänner som förärar dej så fina saker. Rosor passar ju extra bra till dej. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Kram/lillsöster

Elisabeth sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elisabeth sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elisabeth sa...

Jo, när du loggar in så kommer du till första sidan där du kan välja om du ska skriva ett nytt inlägg eller se bloggen etc. Gå längst ner på den sidan så hittar du länkar under överskriften Verktyg och resurser. Där under är en länk till ditt picasa album!!!
*Öppna albumet, klicka på redigera, välj att albumet ska vara öppet för alla. Kolla ditt användarnamn där.
*Klicka sen i din blogg på anpassa längst upp till höger.
*Klicka på en ruta på bloggen "lägg till en gadget", som när man lägger till ett foto på bloggkanten.
*Välj bildspel.
Klicka där på ikonen album, skriv in ditt användarnamn som står inne i picasaalbumet och sen ska det vara klart att spara =) Lycka till.

Anonym sa...

Karin kära DU vilken härlig blogg. Din adventskalender var imponerande fast jag läste den i dag 2 januari på det nya spännande året 2009. Alla vackra foton och allt fint hantverk som kommer ur i dina flinka fingrar. Kramisar från en kär vän syster rosenknopp dä.