tisdag 21 oktober 2008



Hej alla,

har varit upptagen med arbete, älgkött, vävning, familj, bilåkande, försök till uteliv och sömn så bloggandet har inte fått plats. Ni vet hur det kan vara ibland när det kör ihop sig!

Det "regnar manna" över mej just nu, iaf när det gäller prylar. Igår hängde ett paket på dörrhandtaget med innehållet på bilden här. Ett fotoprogram!!!!

Jag har en god vän i Dalarna som överraskade mej på detta vis. Kan bara säga tusen tack. Jag diggar dej, jag diggar dej, jag diggdiggerediggar dej.......

Nu återstår att installera varan och sen använda den!!?? Det ska bli kul.

See you!

ps. Har köpt mej en Julros. Den glädjer mej.

6 kommentarer:

Anonym sa...

TACK snälla för din fina kommentar hos mig. Blir så glad. Visst är det så att vissa dagar är det mer .
Skulle baka bullar här på morgonen men jag har knappt sovit för det har stormat i natt så mycke att sängen vibrerade.Värk i kroppen också.Tar det i kväll eller em istället. Ha en skön dag nu gumman
o var rädd om dig.
kram ewa

Ingela sa...

Trevlig kompis du har, tror ja känner henne...

Kul med foto, bilder och redigering, lycka till.

Kram
Ingela

Elisabeth sa...

Det är bara att ringa om det inte funkar med bilderna på bloggen =)

Anna Nilsén sa...

Åh PhotoShop det är hur roligt som helst, det har vi hållt på med i tre år under skolgången, verkligen värt att lära sig :)

Anonym sa...

Tur att du har en i släkten som kan hjälpa dej med programmet...jag vet ju hur bra tålamod du har med datorer;)
Kram

karin sa...

Anna är det du som ska vara min support i fotoprogrammet?
Du måste hälsa på mej snart!!!!!
Jag hämtar dej såklart.
Jag är på Flata nästa tisdagskväll.
Kan du då och kanske systern?
Kram.