lördag 25 oktober 2008

Just precis när jag bloggar om dessa fönster kommer en traktor med ett litet hus som vi har fått och jag får ju bråttom att fota det hela!

Lilla huset ska bli vedbod och utedass som kommer att finnas för "BjennBuas" nattgäster.
Perfekt.

Det kommer att bli tjusig utsikt från dasset och det är tur fönstret finns så besökarna kan ha koll på "bjennan".

Nu öppnar Tyra och jg dörren för att inspektera.

Ja, ja, skulle nog duga som "hunnhus" också, tänker Tyra.

Just här; utanför, har jag sett flera björnar.

Tusende tack Sven för huset!
Och SÅ har nu fått ett nytt projekt att ta sig an.
Du får till våren på dej!!!
Maj månad vill jag ha det klart då björnarna kommer igen.



Ett litet fönster till, till slut och det är från "BjennBua"
som jag också studerat björn ifrån. Med skakande ben och knän kan jag tillägga.

5 kommentarer:

Gudrun sa...

Har du fått fönstertittar sjukan? Nej, jag bara skojar. Roliga bilder, bra med ett utedass till Bjenn bua. /G

Anonym sa...

Snygg mössa, Karin..hihihi...
Väntar på injudan..skriftligt..;)hihihi. Ses ikväll!
Kram

karin sa...

Malla, törs du bara!!??? så kommer ett erbjudande framöver vårkanten.....
Avis på mössan förstår jag!

Karolina Sundqvist sa...

Va, ska man inte få gå på vanliga toan när man bor i Bjennbua??! Sitta på dass och frysa arslet av sig?! Neä, huvva det vill då inte jag iaf.. Kramis

karin sa...

Hörredu fröken Karolina det finns de som betalar hemska pengar för en sådan upplevelse!!!!!!!1
När du kommer gäller rosenrummet vet du väl!!
kram på dej själv, goding!