tisdag 7 oktober 2008

konsert

Har varit på konsert med Maria Möller och det var en höjdare !!!
Hon imiterade, snackade, dansade och inte minst sjöng med sina fantastiska röstresurser.
Sista låten (med sin egen röst) var Beatles Help och det var otroligt bra.
Kan bara säga se henne, upplev henne om du har möjlighet.
Min kamrat Kerstin hon fick träffa Maria M bakom kulisserna och jag skyndade mej att föreviga händelsen förstås! Kände mej som en tonåring igen.....
Min andra kamrat Lotta, fick lov att sitta med taxichauffören ute i bilen och vänta på oss.
Efter den humoristiska och musikaliska upplevelsen på Tonhallen i Sundsvall
behövde jag en öl med tilltugg och det smakade bara mera, mera........


4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vad mycket roligt du hittar på hela tiden ! =)

Karolina Sundqvist sa...

Jag tycker också att du hittar på mycket roligt! Både med ditt jobb och på din fritid! Jag är lite avis! Puss o Kram

Anonym sa...

MEN!!!! Inte visste jag att DU drack öl!!!! Dansar du på borden oxå??!!;)
Kram

Grindelunda sa...

Haha! Så roligt ni verkar haft det. Härligt att vara som en tonåring igen ;)
Själv har jag en bild på mig och Lasse Lönndahl på min kontorsdörr på pastors! Inte så hippt kanske, men..men :)

Må så gott!
Kram Gunilla