fredag 27 november 2009

Vill verkligen önska dig en ljus och fin adventshelg
med stjärnor, godsaker, brinnande ljus, fina adventspsalmer och anan ljuv musik.
Själv fick jag inte riktigt till det som ni ser stjärnan ligger där den ligger !!????
Skyller så klart på de här djuren.
Underbara Tyra,
Söt-Odin
Gnäll-Sessan
hon e´ e´ schakalus
som vet hur hon ska bearbeta sin matte
Gull-Sessan
och så har vi härliga Loke
som ofta väljer att vila vid vattenhålet.
Kram till alla ni som hälsar på här!

På söndag drar jag vinnaren av julpyntet.

3 kommentarer:

Linneagården sa...

Godkväll Karin.
Valparna dina är ju för goa allihop!

Här lyser stjärnorna i fönstren & jag smuttar på glöggen. I morgon ska man ju ner på julmarknaden & så blir det nog till kyrkan på kvällen. Allt för att komma i rätt stämning!

Hoppas du får upp stjärnan....!! & Ha en skön advents helg själv med allt vad det innebär.

Kram /madelene

Gudrun sa...

Men va gulliga dom är!
Sessan eller var det Betty? verkar vara ett riktigt charmtroll.
Hon får väl allt hon vill och lite till. Kramisar/G

Anonym sa...

Åh vad valparna har vuxit synd att man inte är jägare då hade jag defenitivt bokat en av de små. Jag är så såld på jämthundar. kram Kicki