fredag 13 november 2009

Idag är de 4 veckor gammal och har blivit så kavata och nyfikna.
Underbara och roliga på alla sätt och vis.
Här är Loke.

Det här är Odin.

Sessan som kanske får heta Betty ...

Och minstingen Tor.
---
Sessan som här har fällt ett byte,
det tränas från första andetaget att jaga = fånga byten.
Men det är tur mamma Tyra finns.
Skönt att vila intill henne en stund, tycker Loke.

Personligheterna sitter i sedan födseln.
Loke och Odin är cooooola.
Sessan och Tor är som sprattelgubbar och gnäller och skäller lite mer än de andra två.
Blir spännande att se hur de blir framöver.
---
Idag har de varit ute för första gången
och de lyfte sina små ben högt, högt över frössegräse.
Det var så himla spännande och Tyra hon blev lite smått stressad av händelsen.
Hon kollade ordentligt att alla kom in till tryggheten.
Nu blir det utevistelse var dag hädanefter.
Vov vov från oss.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt söta små krumelurer!
Jonsa

hemma hos Bus sa...

Tack snälla du för kommentaren. Såklart är jag jättesugen på att ta mig en sväng upp till Sv...
Vi får väl se om det blir av ;)
Å andra sidan så har jag ju ett ärende att träffa dig. Såhär brukar jag verkligen inte sköta mig, jag brukar vara millimeter- noggrann med att sköta affärer ;P
Trevlig helg å kram till dig å alla sötnosar. Oj vad kär man kan bli på avstånd.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Idag är det lycka hemma hos Bus. Pappan i familjen har fått sig en 17-taggare i det dåliga vädret.
Genast så blev vädret mkt bättre. Konstigt!
Kram till dig

Anonym sa...

Har ni öpare till sötnosarna?
Jonsa

karin sa...

Ja, Ingrid, det är många, många som frågat på men vi har inte lovat något bestämt ännu. SÅ vill se hur de artar sig först.
K.