onsdag 18 november 2009

Utlottning

Nu har snart 25 000 besök gjorts på min blogg !!
Otroligt och väldigt kul, för mej.
Därför lottar jag ut två ljusstakar av betong
och ett tomtepar. Har gjort det alldeles själv.
(ljusstakar kan du själv smycka om du tycker så)
(Tomtefar har tagit på sig lackskorna och Moran har kammat och flätat sitt hår)
Det ända du behöver göra är att lämna en liten kommentar så har du en lott.
Du behöver inte länka det ger ingen särskild lott.

På första advent den 29 november drar jag en vinnare som får alltihop.

Lycka till

och

tusen tack

för du

tittar in här.

19 kommentarer:

alltidkajsa sa...

Jättefina ju! Dom vill jag gärna vinna :)

Anonym sa...

Klart att jag vill vinna ett sånt fint pris! Kommer du till Ankarede?
Hälsningar Maria

ann-cathrin sa...

Du e såå duktig och pysslig du, kram

Anonym sa...

Hej Karin!
Har tänkt så länge att jag ska skicka en hälsning men allt bara rullar på. Vilka otrolig söta/gulliga valpar ni har. Det skulle vara så roligt att hälsa på er, Alva skulle bli överlycklig att se valparna. Det är synd att det är så långt att åka. Hoppas att allt är bra med er, ni har fullt upp nu kan jag tro. Sköt om er, hör gärna av er om ni kommer till Ö-sund någon gång så får jag bjuda på fika. Hälsa S-Å. Kram Anna W.

Gudrun sa...

Jag ååh!!
/G

Netten sa...

Hej!!!
Tittat in ibland via Bröderna Bus sida och nu likaså och såg dina underbara ljusstakar och tomtar,såååååååååå fina..klart att jag vill vara med i utlottningen.
MVH Anette

Anonym sa...

Jag vill ha!Jag vll ha! Dom är sååå fina!
Jonsson

Anonym sa...

Hej Faster! Mycket gulliga tomtar!!! :)
Synd att man inte var med när familjen min var och hälsade på små bebisarna och dig.. Skulle gärna vilja träffa er! :)

Mysiga kramar/ Ida

Eva i Dalarna sa...

Å jag kan också tänka mig att vinna något fint som dina händer har gjort!

Karolina Sundqvist sa...

Jag vill också ha en chans, även fast jag redan har jättefina ljusstakar som jag inte visat på min blogg ännu... PoK

hemma hos Bus sa...

Grattis till antalet besökare. Men jag tycker inte att det är så konstigt för din blogg är jättemysig.
Såklart hänger även jag med i din "tävling". Hoppas att ni har det bra hela bunten, två och fyrbenta ;O)
Kram

Helene moubis sa...

Hejsan..

Får väl försöka få till det..
De växer fint de små trollen..snart kommer du att längta till att de inte skall vara inne hela tiden..

Väldigt fina tomtar..och tack för senast..du var en del av detaljerna i min insperations vecka..
Kramar Helene Moubis

IceBitch sa...

Önskar att jag hade några konstnärliga anlag också. Jättefina är dom och jag skulle gärna se dom hemma hos mig.

Hälsningar Anne-Lie Riwik

kerstin sa...

hej karin!
jag vill gärna vinna nåt av dom fina sakerna du gjort.eller kanske nån fin hundvalp,va söta små liv ni har där hemma.kramis

Världens bästa Malla ;-) sa...

Jag vill oxå ha!! Värmeljusstakarna vill jag vinna...å vinner jag inte vill jag ha ändå ;-)
PoK M

Maria sa...

Hej Karin!
Såklart vill jag vara med i din utlottning. Jag har börjar julmyset i huset!

Det växer sa...

Hej! Hittade precis din blogg och såg att du hade en tävling på gång. Jag vill gärna vinna dina fina ljusstakar och tomtar.
Hälsningar Angelica

Sömsmånen sa...

Hopas det inte är för sent??

Torpet och vi. sa...

Tack för sist och trevlig helg och första advent!!!