lördag 21 november 2009

Nu börjar det.......att klia i fingrarna så...

...jag har gjort mej en julgran !

Överst är tomten och inunder står ängelen.
Det som är därimellan är inte riktigt färdigpyntat än.

Har även gjort ljusstakar, typ, i mass.
Ja, ca tjugo och vad det ska bli av dom har jag ingen aning om !!
Kanske hela släkten blir ut för en betongklump i jul ??? hahahoho

Hundlivet fortsätter på Djupudden.
Idag har valparna blivit vägda igen och avmaskningsprocerduren går vidare.
5 veckor är dom nu och växer så det knakar.
Tyra var fundersam vad vi gjorde med älsklingarna !?
Stoppade dom i en påse ??
Hon håller väldigt noga reda på vad som händer.
Och nu leker hon med dom och roligast är ute.


Loke blev paralyserad, tror jag, för han var helt lugn där i påsen.

Sessan hon krafsade och krumbuktade sig och ville inte vara kvar
i det där konstiga!

De väger mellan 2,8 och 3,8 kg nu.
Jag har ingen aning om det är "normalt" eller inte.
Tycker att de verkar stora....?
-

Kom ihåg utlottningen !
Kolla inlägget före det här.

2 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Ja där kan man ju också stoppa dem små i.
Skrattar lite för mig själv när jag ser bilden.
Annika

hemma hos Bus sa...

Sötstrutar, skratt!
Jag tror dom är alldeles lagom. Kram