söndag 8 november 2009

Sessan hon vet hur hon ska gnälla efter mej! Lilla charmtrollet där !
Här ljuder det hööögt ...
och matte kommer, fort !!
Vassa mimibissar har hon.

Lille Odin han är ute på egna upptäcktsfärder å´fy va´ farligt det kan vara.
Nästan så han kissar på sig, jojo det gör han ändå lite varstans.




Smaka, slicka, tugga på det mesta dock väldigt försiktigt.
Än så länge är det bara gulligt!

Av att utforska allt inom en halv meter blir man oerhört trött och måste sova snabbt.



Lördagskvällen blev livad både för oss och valparna när mysiga
tjejerna Maja, Lina och Lisa kom, gosade och lekte med dem.


Lisa hon föll för Loke som tuppade av i hennes knä...
så mysigt.

Mostra och Palle kom också för att få uppleva
valplukt och gosigheten som de ger oss.

Sessan gillade Mostra.

Mostra gillade Sessan.
Är de båda inte bedårande söta ?
---
Och jag, jag fick en försmak av julen av min syster.
en vit azalea och en julspäckad tidning.
Härligt att få koppla av på söndagsmåran med det.
Ljushållarna av betong har jag gjort
på kursen, med mej själv, jag gick förra helgen.
Kul att greja med finbetongen.
Jag har en säck till som det blir en påbyggnadskurs av. hihi
Vad gör man inte i sin ensamhet här på skogen i torpet?
---
Ha en fortsatt trevlig söndag, alla!

7 kommentarer:

Gudrun sa...

Vilka gullisar, både folk och fä, fniss, fniss. Måste säga att dom var ljuvliga dina pupppys. Det var så roligt att få gosa och träffa dom. Å du! tack för go maten, fläske é bare bäst!
Kram/G

elisabeth sa...

Jättesnygga ljusstakar!!!

Anonym sa...

bedårande!
nossnoJ

Anonym sa...

Att man få vara så söt...härligt med hundvalpar..ge dom en puss från mig.
Åsa

karin sa...

Åsa du hittade hit. Va bra då kanske jag får se några livstecken från dej ibland???
K.

Karolina Sundqvist sa...

Vilka tussar=valparna och kussar! Även morsan var ju söt på ena kortet!
Valparna är helt underbara!! Vill bara klämma och känna!!

Puss o Kram

¨Vi på Tattarbacken sa...

Hej har ni några mattfransar kvar? Vi myser när vi ser de små godingarna, Tyra Andersson måste ha bråttom nu!Vi syns Saga Jenny Jocke