söndag 19 juli 2009

Kvällspromenad med Tyra och Pillerill i värme och sol med bremsen surrande och snabbt huggande efter en köttbit från min kropp !!!! Fy fanken aldrig är det riktigt bra!
Ja, ja, jag blev ju "myckt" iallafall och det är gott nog, ju.
-
Ur min rabatt får du se baken av en blomma som jag tycker är lika snygg som frammen.
Aklejan.



Min "värsta" bästa som jag väntatmestpåblomma är denna
skönhet, pionen av sorten Bonn.
En, endast en kvist men en blomma har visat av sig men vad gör väl det när den är så vacker !
Jag hoppas på mera nästa sommar. Har hört att den är lite seg i starten.
Den här plantan har bott hos mej bara en sommar förut.
-



Av R. med bloggen Musicmama har jag fått den här tjusiga utmärkelsen och jag tycker det är märkvärdigt att få... är lite mallig nu... TACK söta du.


Jag kan inte göra det där med bloggadressen så det bara är att klicka på den och vips är man i den bloggen så besök Musicmama via min länklista så får du se blommor och blader och söta vovvar och alltid en sångtext som R vill dela med sig av. Det är trevligt för såna som mej, som inte hör vad artisterna egentligen sjunger om, att få läsa i lugn och ro.
-


Hej då, för idag !


3 kommentarer:

Musicmama sa...

jag kunde inte heller det där med att länka men det var väldigt enkelt så jag visar dej gärna när jag kommer Kramiz Å med idol menar jag att du verkar leva det liv du vill, tillfreds på nåt sätt å jag vill också dit, hitta mitt liv på nåt sätt...det där lät flummigt men jag förklarar när vi ses =)

Gudrun sa...

Fin fina blommor! Aklejan var snygg bakifrån men finast är nog pionen. Min förra pion jag satt dog av nån konstig anledning!!!! och min nya är för ung för att blomma. Hoppas på blommor till nästa år. Jag får nog gräva upp den och flytta den på Flata.
Dom doftar ju så gott.
Syns i måra syrran!!

Malla sa...

Fina blommor du har!! Ha de gott nu ske jag göra ett dagsverk...10-21...ses
Kram