måndag 22 oktober 2007

Våra vovvar

Här är Renåns Pillerill som tillhör Rikard.
Han kan inte lyfta på benet än med påföljd att han pinkar på sina framben !
Därför luktar det pissenisse av han.
Men han är en jättejätte snäll vovve fast han gräver upp
mina humleplantor det fortaste han hinner.

Det här är Tyra Andersson hon tillbringar sin mesta tid
hos oss på Djupudden och älskar att jaga och äta råttor.
Hon är fyra år och de har skjutits en björn för henne i år och tio älgar åren förut.
Tyra är min älskling.
Rikard rår om henne också men jag tror vi har en del i henne ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karin
Saknar dig på onsdagarna bland de andra tanterna, men du, jag tycker inte att du har någon vidare smak då det gäller val av hundar i familjen. Du ska veta att jag gör vad jag kan för att hålla Parkgatan ren från Jämthundar och andra krullsvansar! Här gör dom sig icke besvär.
Tyvärr hörde jag matte ojja sig över hur söta dom är....hm! Dålig smak.
Skickar över ett slick på ögat och hoppas du vill komma och sjunga igen!

Anonym sa...

Hej Min Kära Moster! Vilka fina bilder du har lagt upp. Förstår att Tyra är din älskling. Jag hoppas att din operation går bra, jag skickar dig några tankar imorgon! Många Kramar Karro