lördag 17 oktober 2009

Det blir bara valpbilder här på bloggen ett tag framöver. Jag kan inte låta bli!!!
Detta är en dröm jag haft i flera år och nu är jag mitt i den !!!
Trinda, blanka, världsgulliga och nöjda små liv. 12 - 15 tim gamla.

Den översta Minstingen han som kom sist har varit mest "på" för att komma till maten.
Och han lyckas bra.


Här är Rump-Nissen, han vilar så här "baka rava" på mamma sin.


Det är minstingen som gör så.
Han har utmärkt sig mest på sina 2 första dygn i livet.


Som små korvar,
magen alldeles rund och idag luktar det inte parfym omkring dom kan jag säja. Fnys.

Tyra hon städar och hon tvättar och hussen han tvättar också!
-
Nu piper och gnyr det borti lå´a.
Måste dit och titta.
hejdå

5 kommentarer:

Gudrun sa...

Tänk att få leva i sin dröm, passa på att njuta varje sekund. Dom ser för söta ut, alldeles rönn o go´.
Längtar att få träffa o snusa på dom. Kramisar/Gurun

Ingela sa...

Så fina dom är! Vad livat det blir om några veckor.

Kram
Ingela

Torbjörn sa...

Hej Karin å Stig-Åke å grattis till tillökningen, men få väl kalla er momma å moffa nu, sen "gråluffarn" borta hagan vart framme.Man brukar ju döpa "ongan" etter faderns begynnelse bokstav i namnet (W)Wejko så ja antar att de e Djupuddens Wille, Djupuddens Walle , Djupuddens Wiktor och Djupuddens Wera man ser fotona på bloggen. Kicki å tjejerna hälsar till er å Thyra me ongan, själv så e jag på väg upp inom kort. // Torbjörn.

Nästankusin Erica sa...

Kolla in det här stället: http://www.netasull.dinstudio.se/
funderar på att beställa bolltofflor!!!

karin sa...

Torbjörn, roliga namn du föreslagit, passande på alla vis.
Vi får väl se vilka namn de små liven passar bäst i framöver. Tiken heter Sessan redan för hon är ju våran lilla prinsessa...

Erica, vilka roliga saker det finns på den sidan då! Tofflorna syns härliga.

Ingela, det är livat redan för mej iaf! Kan inte låta bli dom, vill bara tjusa och klämma på dom små bollmagade varelserna.