söndag 25 oktober 2009

Bara puppy´s hela tiden....
Mätta och utslagna sover de bort många timmar per dygn.
Valp nr 2 som är en riktig godagspilt, lugn och ganska foglig somnade han,
mitt på köksbordet, när vi hade lite syn på han...
Knorrade lite när jag ville föreviga honom.

Tyra hörde det och kom som ett skott för att se vad vi gjorde med guldklimpen hennes.




Här är minstingen...

... och här är Sessan

Trångt vid maten och de rullar hit och dit, äter upp och ner och trampar på Tyra
för hon inte ger ner fort nog.
Hur har tikar som föder 8, 9, 10 valpar det?
De växer så fort. Ögonen har inte öppnats än. Idag är de på sin 10:e dag.

Idag är en god dag eftersom den är en timme längre...
Jag har roat mej med betoggjutning i den lilla skalan denna morgon och det kan bli riktigt roliga och fina grejer av det. Faktiskt.
Det dåliga idag är att jag har jättejättejätteont i halsen och känner mej "lite sjuk".
Inte någe bra alls !!! jag som ska ut på roligheter denna vecka. Både med jobbet och privat.
Måste kurera mej med hjälp av de tre V-na.
Vila, Värme och Vatten.
Jag lägger till det 4:e Vitlök.
Hej då.


1 kommentar:

Gudrun sa...

Vilka små gullia korvar.
Hur ska du kunna åka ifrån dom där gullklimparna? Fast de e klart, du ska ju titta på andra snyggingar.
Kram/lillsöster