tisdag 12 augusti 2008

nostalgi




Va, kommer du ihåg ?


5 kommentarer:

Anna Nilsén sa...

Vad snällt :)
Har du möjligheter att skicka den på mail? isåfall är min mailadress annanilsen@msn.com

Nästankusin Erica sa...

Tack för det, jag tror att du redan har både min o mors e-mail, hör annars av dig :-)

http://www.tradera.com/KAKFAT_2_VANINGS_CHRISTINEHOLM-auktion-69630341

Är detta något för dig??? Själv söker jag ett i en våning på fot i pressglas. Trodde att de skulle vara lätt att hitta på någon loppis men de verkar inte äta kakor här.....*förbryllad*... eller så håller de håååårt i sina älskade fat!

Nästankusin Erica sa...

Eller...var det de den här serien som du har koppar???

http://www.tradera.com/Kolla_pa_detta_tva_vaningar_hoga_kakfat_med_rosor_Bavaria-auktion-70049586

Grindelunda sa...

OOOOja...visst kommer jag ihåg. Fullt med barndomsnostalgi :)

Kram Gunilla

karin sa...

Erica, nej det är inget för mej. För sött. Och det är ett liknande rosmönster på mina kaffekoppar.
Jag behöver inget kakfat längre..hihihi