torsdag 14 augusti 2008

braochhasaker??

Skålen är loppisfynd.
Liksom talgoxparet som bara ville bo hos mej!
Fotogenlampan och alla små julprydnader är loppisprylar.
(å ja´ som inte ens hade nån julgran ifjol)
Jordgubbar från turen till Rödön och pressglasfatet
köpt på loppis för några år sedan.
Jaha ja, hur ska detta nu brukas?
Och vad ska jag göra mej av med istället?
Säj?














Fatet har jag haft nytta och glädje av och fotogenlampan är
en nödvändig sak hemma på Djupudden där strömmen ofta är borta under
den mörka årstiden.
Är det någon som behöver lite julpynt av lite sämre sort? Jag delar gärna med mej.

Ha en bra dag, alla.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina braåhasaker du fyndat. Blir spännande att se vad som får flytta ut :)

karin sa...

Behöver du nåt Elin?

Anonym sa...

Men Herre Gud Karin....har du fått köpfnatt. Det måste bli en hel del saker som får flytta ut istället!
Lite avis kan man ju va på småfåglarna, men bara lite./ Syrran

Karolina Sundqvist sa...

Haha, ja det är ju du Moster som lärt mig att en sak ska ut så fort jag köpt något nytt! Men mycket fina nya saker du införskaffat!