onsdag 6 augusti 2008

badtunnebesök

En ny dag har randats och jag skulle ha arbetat idag men en av mina goda arbetskamrater ordnade ledigt åt mej. Jag har behov av att vara hemma en dag till och det fick jag. Vilken tur.

Igårkväll kom två som ville bada och koppla av en stund. Inga bilder fick tas men jag kunde inte motstå eftersom de hade snyggat upp sig rejält längst upp!
Vilka de är blir tunnans hemlighet och jag fick några härliga skrattanfall i deras sällskap.
Inatt har jag sovit gott.


3 kommentarer:

Anonym sa...

fniss..vilken rolig bild.

Elisabeth sa...

Ramar runt bilderna blir det automatiskt... tror det beror på vilket bloggutseende man har valt. Så blev det på min vita också... Kanske du måste gå in i "anpassa" och ändra färgerna på kantlinjer så att dom syns....

Grindelunda sa...

Vilka härligt charmiga badmössor som får njuta i tunnan.
Trasmattan på föregående inlägg var väldans snygg med sina skodda kanter.

Må så gott!
Kram Gunilla