måndag 26 juli 2010

Bilder från helgen då jag hade kärt besök och ett oväntat.
Syster, kusin med make och kusinbarn förgyllde dagarna med sina glada, härliga personligheter. På söndagkväll körde det upp bilar med "franskar" som ville fota på gården och blev överlyckliga när de fick varsitt fällhorn!!!! De pratade bara franska och jag jamskaengelska samt kroppsspråk men vi förstog varandra och skrattade härligt ihop. De körde fotorally Paris - Nordkap och då gäller det att ta kort på det bästa under vägen!!?? haha och de fann dom hos oss. Jag förstår hur urfolken, kanske, känner sig när hurtiga upptäcktsresande kommer och skjuter med sina kameror. De gjorde precis så med mej, SÅ och Tyra.







4 kommentarer:

karin sa...

Har blivit någe vajs med inlägget och jag får inte till det!!?????
Dubbla bilder i slutet och texten är inte komplett... borde ta bort alltihop .... men va´sjutton ibland blir det bara tokigt.. så därför håll tillgodo.
Hästhagen är fån Tullingsås där protterna fått nytt bete och det gillas.

elin sa...

Kul med fransoserna! Tänk om ni hamnar på nån burk med paté i frankrike ungefär som greken på våra turkyoghurtburkar.

elin sa...

Förresten, vilken fint klipp Johanna gjorde!

Anonym sa...

Du har en så rolig blogg Karin! Tack för att du och Stig-åke tog så väl hand om oss på Djupudden! Det var verkligen spännade att höra era björnhistorier och sova i bjennbua! Och tack för att du lärade mig klippkonsten, ska ut på stan idag och köpa sax och papper!
Många kramar från Johanna