tisdag 29 december 2009

Självplågeri är min nya grej, här i livet!!!!!
Jag har använt spikmattan i 2 mån och håller på att gå åt
varje gång jag ska lägga mej till rätta på den.
Värst är när jag ska ge ändalykten en omgång, AJAJAJ!!!!
Men det är bra och då menar jag BRA.
Känner stor skillnad i höfterna till exempel.
Det måste ju vara nyttigt när blodcirkulationen får sig en sån skjuts av smärta och jag måste andas djupt och lungt för att stå ut.
Det har jag alltid trott att "ont ska med ont fördrivas".
Åsså har jag en delfin som vibrerar musklerna som tusan.
Den är både hemsk och skön.

Med infraljus också, vad de´ska vara bra för vet jag inte,
men jag kör på och hoppas på det bättre.
Jag är en käring med onta både här och där och den sorten kan ju "luras på" vad som helst!??
I allafall har jag fastnat för dessa två verktyg till en "skönare värld".

Ha det gott i kylan kära besökare!
Jag ska styra en antagligen trögstyrd bil ner på Flaten. -25, 28 grader så där.
Jobbet kallar.



2 kommentarer:

Eva i Dalarna sa...

Inget kul att vara ute efter vägarna i den kylan, oroligt. Har varit med barnbarn i stan idag, nu hemma i sköna värmen med eld i alla spisar. Kan du inte ta med dig "redskapen" när du kommer, vore spännande att prova! Kram

hemma hos Bus sa...

Ja tusan vad kallt vi har. 30 minus här, brrr.
Jag fick mig en spikmatta i julklapp så nu ska jag å lägga mig på den ett tag. Kram kram till dig <3