torsdag 17 december 2009

Nu är det dags att säja hej till en av valparna.
Det är Tor Bror som först flyttar hemifrån. Han som föddes sist och mötte livet med ett skall.
Och på annandagen åker Sessan till sitt nya hem. Hon heter Prinsessan Tuva nu. Det har nya hussen bestämt och det tycker jag passar jättebra på mitt lilla hjärta.
Tuva är den som är mest kelsjuk och hon är vänlig och bestämd.

Lille Tor som jag hört kanske ska heta Torsten Bellman !?
Få se framöver vad lillmatte Saga bestämmer sig för.
Imorgon hämtas han hem till Hallviken.
---
Jag gråter...
---


Till något helt annat...
Två av mina fantastiska arbetskamrater har fastnat på bild!!!
Söta AC och opstinata Malla.

Lite kalas med bl a en supergod räktårta som
Malla har gjort!
Du kan du!!!

Hon hugger in först själv.... och det kan ju behövas... i vårat gäng...

Viktigt med goda arbetskamrater
och det har jag, alla sex.
De som inte fastnade på bild kanske gör det en annan gång !?
ps. har varit hemma en dag från jobbet pga valpsjukledighet,
undrar hur jag noterar det i ledighetsansökan???


3 kommentarer:

hemma hos Bus sa...

Jag kan tänka mig att det är jättemycket snyft hos dig...
Saga går i skolan med lillebror i förskolan så han har hört mkt om lille Tor och mer kommer det nog att bli. Det var bara det att han har önskat sig just Tor av tomten. Snälla, snälla tomten...ber han. Så det kan bli.
Vilken härlig tårta, sugen på den blev jag. ;P
Bra jobbarkompisar är guld värt!
Hoppas att du har det bra, nu ska jag iväg och vaccinera ngr timmar. Må så gott. Kram till dig <3

Anonym sa...

Fy va sorgligt Karin, dom är så söta och man ser på bilderna att de är riktiga personligheter. Tur att ni får ha ett par killar kvar...
Jonsa

AC den söta... sa...

Håller med om att det e guld värt att ha bra arbetskamrater, å roligt har vi å , synd att inte vårt besök på "marknaden" fastnade på bild, haha! Ser gott ut det där vi åt...