torsdag 24 december 2009

Nu önskar jag en riktigt GOD JULAFTON
till dig som hälsar på här !
-
Det gör jag med en söt besökare jag har i min lägenhet under helgen,
Tobbe från Ekerö. Han har sin kompis Fia med sig också men hon stack så fort jag riktade kameran mot henne. Hon är lite blyg, men finare än fint.
Och med min egen söt-Olle!
Det är före detta Odin som nu heter Olle. Det passar honom som handen i handsken och jag kan prata med honom efter behov, BusOlle, SurOlle, LillOlle, Go´Olle, DumOlle...
Idag är han LillOlle och poserar motvilligt framför julgranen. Därav den suddiga bilden men den var ändå bäst.
Bäst att göra oss alla i ordning för färden ner på Flaten och julfirande med nära och kära.
Alla hundar, paket och en Janssons frestelse ska in i bilen liksom en ny kammad gubbe.
Hej då.

2 kommentarer:

elin sa...

VA?? Ha du skaffa en ny gubbe? ;) God Jul!

Ingela sa...

Jul jul strålande jul, äntligen har friden inunnit sig såhär ett par dagar efter självaste julaftonen. Sitter och filosoferar och tänker på att jag också "måste" flyga nästa år.

Fina hundar!
God fortsättning!
Kram
Ingela