onsdag 18 mars 2009

Nu jäklar har jag åkt dit på en LAX!!!!!! Min minsta lillebror och jag spelade Filipin i julas och den av oss som först kom ihåg och säja Filipin till den andre skulle få en lax som vinst av den som stog där med långhaka.
Tiden för vadet sattes till efter Vasaloppet, först då skulle det tävlas.
Jag var helt säker på att jag skulle klara det eftersom jag anser att min bror är både glömsk och lite så där...
Men tji vad jag bedrog mig, idag åkte jag dit och fattade ingenting när han stack fram huvudet och sa det där förbaskade Filipin när jag lungt promenerade ute på Flata.
Jag minns inte ens vad vi slagit vad om, jag minns bara att jag tyckte vi skulle sätta 500 spänn i potten!!! och jag må säja det var tur han inte antog det budet.
Nu är det bara att inhandla en lax-jäkel och fara till den "skitungen" med.
Vaddå, dålig förlorare? Jag, näärå....

5 kommentarer:

Gudrun sa...

Hihihi! Nu fick du så du teg!
Lagomt åt dej......
Tänk att det är så roligt med andras olycka/otur.
Kram/lillsyster

Anonym sa...

hahaha, det var roligt :D

Anonym sa...

hihihi...lagomt åt dej!!! TYPISKT DU!!! *LOL*

Ingela sa...

Kul med barnasinnet i behåll men inte trodde jag du var en dålig förlorare? ;-}

Kram
Ingela

Anonym sa...

jag undrar vem som kommer att äta upp den där på påskpimpeln .......
Lilleman undrar !!!