måndag 9 augusti 2010

LillOlle å ja ha ligge och titte opp i vere ida...

... å vi blev rent vimmelkanti !

När man ser saker och ting ur ett annat perspektiv kan jag också tänka lite krokigt.
Det har jag gjort idag och det känns bara bra.
Tänka om och i nya banor behövs ibland.


Finvere hejle dan å hunnan å je har cykle å mött ett monster!!!
Titta in på BjennBu-bloggen.

Nu ere tomt i holken. Där regerar "svartviten" när han är här.
---
Lite godsaker har det blivit idag.
Myrbra som smakar guld...
... och jordgubbar och vita smultron som smakar bara mer o mer o mer

Hoppas du har det lika gott som jag har det just idag.
Kram.


3 kommentarer:

Karolina Sundqvist sa...

Mysigt du och Lill-Olle har det. Njut ordentligt av lite ledighet. Vi ses på onsdag! Kram till dig

Eva i Dalarna sa...

Har jobbat första dan, men det var bra, kul att träffa jobbarkompisarna. Försöker också hitta nya perspektiv på ett och annat, men ikväll fick jag gå i regnvädre och fundera. Sköt om dig och de dina och sparka ormen i diket!

Stor kram till kära vänner

Malla sa...

Visst e de härligt å ligga å titt upp i himlen...å som du sa...man kan bli rent vimmelkanti´! Å ja...de ha säkert blitt ännu bättre me snörlampa...men min hjälp lyser med sin frånvaro ;-)
ps å de e ju inte för sent än...har ju grejerna.... Kram