måndag 8 mars 2010

Första elvakaffet på brua för i år

Jahaja, nu skulle det ske, kaffetår och apelsin efter sparkturen sittandes på brua i vårvintersolens sken !!! Fram med stolarna och gasolköket, det sistnämda för elströmmen försvann vid 9.30 som vanligt när det blåser lite.
Kaffet klart och då kom snöstormen.... och solen försvann....
Jag tyckte inte det var så kul men det fanns två andra som tyckte det var väldigt mysigt !

Loke han gillar apelsin och LillOlle han fnyser åt det.

Idag har det varit aprilväder, regn, snöbyar, sol och tokblåsen nästan stormen.
Utan elström hela dagen.
Jag klipper på en ny tavla och fryser om fötterna av den stilla sysslan.

En dag har snart tagit slut och jag har varit irriterad på den jäkla elproducenten som inte kan "fli" på och bredvid elströmsgatorna...
En ledig dag som inte blev vad jag tänkt mej !





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kommer en hälsning från oss på Tattarbacken! Jag ser att vår Totte är jättelika brorsorna och Tyra men han verkar störst! Vi måste se till att dem får träffas och snusa på varann! Han är en superhund vi njuter av allt vi blit ut för med denne Djupuddens Totte som han nu officiellt heter. Solen har kysst oss idag i skoterspåret och hoppas ni också har haft finvere. Jenny