lördag 27 februari 2010

Tre pappersklipp med tema islandshäst och korp har jag gjort nu i dagarna och
här får du se hur det blev.
Jag är nöjd och hoppas den som kommer att bli ägare till en av bilderna också blir det !?



---
Har varit på ett riktigt fint födelsedagskalas med trerätters middag och annat gott.
Min godaste vän L fyllde jämt.
Vill tacka allra ödmjukast för en kväll med
trevligt och roligt firarande.

De övriga i sällskapet fastnade inte på korten jag tog.
Undras vad det kunde bero på...?
för mörkt kanske...?

8 kommentarer:

Karolina Sundqvist sa...

Vilka fina hästar och korpar!
Vem är ägaren?

Kul med kalas, ikväll ska jag ha kalas :)

Kram o puss

elin sa...

Men mamma, du e så jäkla duktig!! Jag undrar när det kommer en tavla med russ och nordsvenskar? :)

Malla sa...

Du som är så duktig på att ta kort...köp en ny kamera för tusan!!! Kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej på dig!
Jag är alldeles imponerad över hur man kan få till detta konstverk med hjälp av en sax och ett papper. Överlycklig kommer nya ägaren att bli.
Vad stora valparna dina har blivit. Ayla växer som bara den hon med.
Hoppas att ni har det bra. Kramar i massor.

Anonym sa...

Karin. Du är fantastiskt duktig med dina klipp. En stor konstnr är vad du är, helt otroligt fina bilder. Det är inte bara skickligt klippt, det är ju så fantastiskt vackert att skåda! Jag är mållös!
Jonsson

Anonym sa...

jag kan lova att ägaren kommer bli kanon nöjd. hörde av mamma vilken det blev och den är verkligen perfekt! tusen tack!
/ Emelie

Gudrun sa...

Va säger man......fiiiiiint!
Jag vill också kunna klippa så där fint och fantasifullt!
Kram/Gurun

karin sa...

Tack för skrytet som ni ger mej!!!
Öra väx och jag blir rö i syna !!!

Va´bra Emelie att du godkände klippet. Hoppas kalaset blir roligt. Hörde det skulle vara cowboy-tema och det passar ju.

Elin jag är på G nu så man kan aldrig veta hur saxen går..hihi

Malla, vaddådå ? är korta så klen?
snart har jag ju en värstingmobil som kan ta fina kort säjer ju du!!!

Karro, säjer inte vem som ska ha klippet ännu. Hemligt vettu, men det blev det med namnen inklippta.