måndag 15 februari 2010

Efter solskenspromenad i ganska kallt väder, lite blås och blött i luften så var vi absolut tvungna att värma oss med blåbärsglögg, med lite brännvin i.
Det gör susen för en strevenkropp!
-
Appropå strevenkropp, jag har skaffat ett medel mot det. Har sett på TV-reklamen att han slalomåkaren från Tärnaby behöver det och tycker det är bra ( undras hur mycke´betalt han får för det tyckandet, då?). Ibland åker jag dit... få se framöver om jag blir mjukare och sprekare !?
-
Ha en god dag alla
och
välkommen tillbaka !

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

halloj!
Vad det lät gott med lite glögg såhär i vinterkylan.
Idag är det dock en ganska så skaplig dag. Nu börjar ju årets härligaste tid så det gäller att vara ute då det går. Lilla Ayla fryser dock om sin hårlösa lilla mjuka mage så stunderna blir inte så långa (men många!!!)
Det är ett underbart litet knyte som växer när man tittar på henne. Fy tusan vad fort det verkar gå.
Idag har jag klippt hundklor för första gången i mitt liv, många fler lär det nog bli...
Hoppas att du har det bra.Må så gott och stor Kram

Gudrun sa...

Jassååå, ha du vaknat till liv åh!!
Kul att se!/lillsöster