fredag 6 februari 2009

Kreativa torsdag på SV gick av stapeln igårkväll och det gjordes pappersblommor och det surrades, "lektes" ch skrattades i högan sky!
-
Och inte undras på det när en del av deltagarna såg ut så här:



Överraskning för mej och jisses så kul!
Vi var 14 personer så papperstussar och pärlor for åt alla håll när krativiteten eskalerade mot slutet av kvällen. Alla ville så mycket...


Färger, former och material som går slösa med kan det bli bättre?!

Stundtals var kvinnorna tysta och det innebär djup koncentration och en stund i
det "egna rummet" som faktiskt är mediterande och hälsobringande.
Härligt!

Vilka "konstverk" gjorda med lust och vånda....


Härma är ett bra sätt att lära, att komma igång...

Att våga slösa med färg och att det får komma utanför, det får bli söligt!

Det blev en alldeles särskild sorts tjusiga rosor till slut.
---
Tack käraste deltagare för en strålande rolig kväll.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Idag har jag hittat tillbaka till din blogg. Jag hade glömt bort hur glad jag blir av att se dina bilder, roliga idéer och få ta del av din livsklokhet. Tack för det! Du ger mig nya perspektiv!

Elisabet Furrer

Linneagården sa...

Härligt med kreativa människor & massor av färg.....
trots att jag är så färglös, hihi.

Ha en bra vecka Karin & hoppas du inte snöar in i björnlandet!
Kramen /madelene

karin sa...

Elisabet, tack för dina fina ord. De känns fint att få dom!
Det är så kul att du vill hälsa mej i bloggens värld. Välkommen.
kram från mej.