söndag 18 maj 2008

en dag i stan

Vårmarknad på Jamtli
och en härlig dag med syster och syskonbarn,
en riktig semesterdag.
Trädgårdsförk'det som jag bara måste köpa eftersom passar bra till min trädgårdsruta och de söta små redskapen passar till pelargonernas skötsel!!!
Pelargonplantor, som är helt underbara, kunde jag köpa av odlaren Ingela. Gamla sorters blommor som verkligen har karaktär.
Dessa två brudar träffade vi på och de slog följe med oss till Karro som vi hälsade på.

Dotter och mor som pratar om Karros resa till Cuba som snart blir av.
Jag önskar Jens och dej Karro en härligt spännande resa till andra sidan jordklotet.

2 kommentarer:

Karolina Sundqvist sa...

Roligt var det att ni kom och hälsade på :) Det är så mysigt att ha dig i närheten moster! Du är verkligen min favvomoster :P

AnnaMarieYvonneJonsson sa...

Hörde allt erat prata om bloggar så jag tog å gjorde en jag med :D
Det var riktig roligt att lära känna er lite bättre . Innan vi ska ner till skåne :D Kram Anna