måndag 26 maj 2008

de som vakar

Kunde inte motstå änglarna som kanske hjälper kryddorna att växa sig stora och starka.
De är gjorda i keramik.


Tomten finns även på sommaren numera.

Utsikt från min trädgårdsruta.

Rönnkäpparna ska bli stöd för de stora blommorna i rabatten.
Klematisen har inte visat av sig ännu ?!
Bondpionen tittar upp, framför tomten, och verkar livskraftig. Kul!
Nu åker jag på jobbet i fyra dagar. Slut på semestern men om tre veckor börjar jag min sommarsemester och det längtar jag till.
Ajöken så länge. Lev väl alla.





3 kommentarer:

Anonym sa...

å,vilka fina änglar.
Min timjan vill inte alls visa av att den lever...tråkigt.

Anonym sa...

Ååhh vad fin trädgård.....
Tänk att få sitta där o dricka kaffe i din fina trädgårdsruta./
Gudrun

Nästankusin Erica sa...

Åhhh.. vilka gröna fingrar du har!!! Din lilla täppa kommer att bli som ett litet smycke när den utveckas... lycka till med Pionen och låt inte myrorna invadera!!