måndag 3 december 2007

Igår

1:a advent och min födelsedag fick jag börja hos vännen Monica
med frukost på säng och presenter efter en helkväll i Östersund.
Först åt vi, Lis var också med, god mat på en restaurang och
sedan njöt vi av Rikard Wolff på Storsjöteatern.
Han har en fantastisk karisma och en scennärvaro. Jag tycker t o m att han sjunger jättebra.
Han sa : "Kärleken är inte blind, hat är blint. Kärleken vet".
Det var kärlekssånger han gav oss och hans musiker var också jättebra.
Alltnog på måran möttes vi av snö, snö, snö......
Monica banade väg för mej med sop och snöskuva. Hon passade upp mej så jag blev alldeles yr !
Nej, jag skojar, yr blev jag inte, jag blev väldigt omhändertagen och det känns gott.
En rolig födelsedag att stoppa i minnets påse.
Sängen var skööön och tidningarna kul att titta i.
Tack polarn, detta är inte gjort för sista gången.

Monicas bro.

Tja, det är bara att skotta på här i världen om man ska komma frammåt!!!
(bilen hade hon redan sopat av)



Inga kommentarer: