måndag 31 december 2007

Gott Nytt År !

Godaste året 2008 önskar jag alla som tittar in på min blogg.
Själv ska jag börja året med att byta arbetsplats och det ser jag fram emot
eftersom jag minskar körsträckan med drygt sju mil vid varje arbetstillfälle.
Efter sju veckor med ny matordning i huset har både SÅ och jag minskat betydligt i omfång
och det toppen toppen! Vi fortsätter in på det nya året med LCHF.
Ikväll väntar vi på 12-slaget med en god glögg i koppen och sätter oss och tittar upp i lufta, kanske stjärnorna blänker och gnistrar för oss två i mörka natten på Djupudden.


4 kommentarer:

Anonym sa...

gott nytt själv!

Anonym sa...

Gott Nytt År Moster! Verkar som ni hade det riktigt mysigt! Kramar från Karro

Anonym sa...

God fortsättning på nyåret!! Ser fram emot i måra afta, mae råkes!

Anonym sa...

Tusen Tack Moster för det söta kortet som damp ner i lådan igår :) Vi blev väldigt glada och överraskade! Många Kramar Karro