tisdag 11 december 2007

Besök

Fick överraskande kärt besök idag, Elin och hennes kompis Elisabeth.
Sååå roligt med "friska fläktar" som kommer och surrar bort några timmar.
Äntligen fick jag någon som ville posera, Elisabeth, i den makalösa brudkronan jag gjort.
Kronan är en kopia av en s.k högstass från Härjedalen och den är inte riktigt färdig ännu. Blommorna är av linnetyg, ullgarn och mässingsfolie.
Om någon går i giftastankar lånar jag gärna ut detta unnersky.
Kolla va grejer jag blev fri!! Vi gjorde en liten sakletar rajd uppepå och där finns/fanns några saker som de här unga damerna ville bli ägare till. Ja, lite övertalning fick jag ju ta till....om deras verkliga behov av hängmatta, kaffekoppar, korgar, pynt mm.
Bagagen i bilen fylldes!!!!
Förstå, vilket stort "hål" det blev på min vind
som jag antagligen fyller på med nya fynd!?
Man ska ju dela med sig av överflödet så jag längtar tills nästa besök av dessa två
spralliga brudar.

Bara bra och ha grejer, eller hur?



3 kommentarer:

elin sa...

du e snabb du:)

Elisabeth sa...

Åh herregud....

Anonym sa...

Vad helt fantastisk din blogg har blivit! Känns lite stolt att man sett den från början... :D